Plan de champagne - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Danielle Ramp - WaarBenJij.nu Plan de champagne - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Danielle Ramp - WaarBenJij.nu

Plan de champagne

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

17 December 2012 | Nederland, Aalsmeer

Aiai Piraten!

Over 25 dagen gaat het dan echt gebeuren, de reis waarvan ik vermoed dat het de reis van m’n leven zal worden.. Waarom ik dit ook alweer doe? Omdat ik geslaagd ben, een leuke studie heb gevonden, dol ben op mijn leventje hier in Nederland en in m’n broek schijt bij onbekende situaties. Daarom dus.

11 januari 14.00 uur stap ik in het vliegtuig, samen met mijn lieve gestoorde billenmattie (Ilse de Horde). 11 uur en ruim 9000 km later stappen we uit in Bangkok om daar ons backpackersavontuur te beginnen. Een plan de champagne hebben we niet echt: we willen Thailand en Cambodja rondtoeren en sowieso een full moon party meemaken. Arrriba!

Op 26 februari verlaat ik Azië en Ilse, iets waar ik NU al tegenop zie, en vlieg ik door naar Sydney. Op Australische bodem komt Dieuwertje me ophalen, iets waar ik NU al naar uit zie! Daar gaan we 6 weken langs de Oostkust WWOOF-en. WWOOF is een organisatie die ons de mogelijkheid biedt bij boerderijen te werken in ruil voor kost en inwoning, een prachtig concept dat reizen relatief goedkoop maakt.

8 april vliegen we onder het motto “nu we toch in de buurt zijn” naar Auckland voor het laatste deel van onze reis, namelijk de Funky Chicken Tour door Nieuw-Zeeland. In vogelvlucht zullen we met een backpackersbus de twee eilanden over crossen en hopen we op die manier zoveel mogelijk van het ‘paradijs op aarde’ te zien.

26 april starten we onze terugreis om vervolgens via Brisbane, Taipei en Bangkok uiteindelijk op zondag 28 april om 09.00 uur onze voeten weer op Heerlijke Hollandse bodem te zetten!

Ben ik er klaar voor? Nee, nog niet. Nog even de laatste spullen kopen, gezellig de feestdagen doorbrengen, flink op het Rampjaar '13 proosten, iedereen gedag zeggen en ons eigen afscheidsfeest vieren! (Oja en nog wat werken..)

CAN’T WAIT!

Dit eerste verslag was even om te testen of alles werkt – als je dit kunt lezen is het gelukt! :)

Dikke Doei! X

  • 17 December 2012 - 14:41

    Ils Aka Billenmattie:

    Aaaaaah EXCITING!!! <3

  • 17 December 2012 - 18:03

    Jollie Spek En Beans:

    You can do it!! Heel veel plezier! Staat nieuw zeeland niet op je schema ?

  • 17 December 2012 - 19:11

    Martijn:

    Gelukt. Goed plan trouwens. Benieuwd of het gaat zoals gepland.

  • 17 December 2012 - 23:34

    Mama (C):

    Goed begin nu nog in NL, straks meer nieuwsgeving vanuit Azie en Oceanie. Can't wait <3
    Zie je graag op elke manier, schrijvend, genietend, skypend ( hoe schrijf je dat in de vrede) ;), smsend etc etc. KEEP IN TOUCH <3 Me love you

  • 18 December 2012 - 10:04

    Danielle Ramp:

    @S&B: Nieuw-Zeeland gaan we met de Funky Chicken doen! Ik weet dat het als een McMenu klinkt maar het is een bustour, haha

    @Martijn: We hebben zo weinig mogelijk gepland omdat alles waarschijnlijk toch af gaat wijken van de planning - onze vluchten op tijd halen is het belangrijkst!

    @Mam: Ik zal je deze week Skype wel even uitleggen.. ;)

  • 19 December 2012 - 23:53

    Stel:

    Aaaaaaaah ik vind het zo ontzettend leuk voor jullie! N ik sta op schiphol de 11e van januari en 28 april beide met traantjes in me ogen!

    Ik ga jullie zo missen!!!

    Topverslagje daan! Echt leuk om te lezen!

  • 05 Januari 2013 - 20:43

    Opa Robijns:

    Danielle, met belangstelling je aankondiging gelezen. Nogmaals veel plezier!

  • 06 Januari 2013 - 13:12

    Annelies:

    De plannen zien er geweldig uit. Ga ervan genieten en laat ons hier in Nederland meegenieten. Het gaat je goed! xxxjes

  • 08 Januari 2013 - 22:20

    Joke:

    Lieve Daan,

    Wow, superdepuper, wat een gave plannen! 1000x sorry dat we vergeten waren ons af te melden voor jullie afscheidsfeestje. In gedachten zijn we bij je en via deze site volgen we ook echt wat voor fantastische avonturen je beleeft.

    Veel liefs en heeeeel veel plezier.
    En je weet: jullie reis is een avontuur aan The University of Life!

    Joke & Jacco + kids

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Aalsmeer

Danielle

Actief sinds 23 Okt. 2012
Verslag gelezen: 613
Totaal aantal bezoekers 18184

Voorgaande reizen:

26 Februari 2013 - 28 April 2013

Australië, Nieuw-Zeeland

11 Januari 2013 - 26 Februari 2013

Thailand, Cambodja

Landen bezocht: