Me, my backpack and I(lse) - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Danielle Ramp - WaarBenJij.nu Me, my backpack and I(lse) - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Danielle Ramp - WaarBenJij.nu

Me, my backpack and I(lse)

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

11 Januari 2013 | Nederland, Aalsmeer

Jongens jongens jongens wat een gedoe.. Een backpack inpakken!
Zoals de meeste mensen van mij gewend zijn heb ik alles uiteraard tot het laatste moment uitgesteld en zit ik 's nachts om 1 uur nog even een laatste "thuisverslag" te typen in plaats van mn backpack in te pakken: prioriteiten moeten er wezen.

Ik heb de laatste weken, maar met name de laatste dagen, compleet in DaanStylo doorgebracht; een hele hoop gezelligheid en bezoekjes aan degenen die me lief zijn. Ik heb ontzettend genoten van alle wijze woorden, adviezen, tips&tricks en alle liefde die er in de lucht hing. Het is maar goed dat liefde iets ontastbaars is, want als ik dat allemaal mee moest nemen op reis zou ik wel een paar extra tassen kunnen gebruiken!

De nodige traantjes zijn al gelaten en ik verwacht dat ze morgen op Schiphol ook wel wat extra schoonmakers in kunnen zetten voor die tranen die er met flinke tuiten uit zullen komen rollen. En waarom eigenlijk?! Het is toch leuk wat we gaan doen? Yesss that's right, maar ook het leventje hier ga ik missen en eigenlijk lijkt dat me wel een goed teken ;) Gelukkig heb ik Ilse bij me die me na de douane even een schop onder mn reet kan geven en samen komen we er wel!

Ik ga nu (voorlopig) de laatste nacht in mn eigen bedje slapen en als ik mn ogen open doe is het zover: Dan gaat het avontuur van start! Alleen nog "eventjes" die hele rugzak voldouwen.. en de laatste vaccinatie laten zetten.. en nog flightbags kopen.. en nog wat cadeautjes regelen.. Maar zoals een vriendinnetje al terecht opmerkte zou het eerder zorgwekkend zijn als ik alles NIET op het laatste moment zou doen, het zit nou eenmaal in mn karakter.

Nou tijgers, hou je Thai! X

  • 11 Januari 2013 - 01:10

    Stel:

    Ooooooh ik vind t zo spannend!!!!! En eng en leuk en geweldig en verschrikkelijk en dat allemaal tegelijk!!

    Oh dit wordt een drama! Tot morgen!!

  • 11 Januari 2013 - 02:36

    Backpackbuddy:

    Nou dat word dan een combokick hoor want ik heb die schop onder mn bilparty ook flink nodig! Daaaaaan omg this is so..... just... I don't know... FUCKINGSCARYBLOODYMARYFREAKINGAWESOME??! Samen kunnen we de hele wereld aan.. Nou maar hopen dat die wereld ons aankan hehee... Slaaap lekker wijfffie & bisssss morgen!! THE BIG DAY!! <3

  • 11 Januari 2013 - 07:59

    Peet:

    Heel veel plezier en succes! Ik ga je volgen hoor ;) dikke kus van mij en Mich, Daan en Ilse!

  • 11 Januari 2013 - 10:18

    Saskia:

    Zo te lezen zal het ritme in Azie jou geen irritaties opleveren. Goede reis!

  • 11 Januari 2013 - 11:03

    Andrea:

    Veeel plezier Janse!
    ik ga je volgen!

    xLoveeee & Goede reis lieverd!

  • 11 Januari 2013 - 17:19

    Carolien:

    Hahaha, wat heerlijk om te lezen dat ook jij geen last hebt van een strak gepland leven. Maar ehhh ...
    ...Dat van die fullmoonparty had ik nou weer niet willen lezen!!! Denk erom hoor, want daar slaan mijn moederlijke nachtmerries nou helemaal van op hol! YOLO! maar met verstand!
    Dikke knuffels en GENIET!


  • 12 Januari 2013 - 09:20

    Caroline:

    Goedemorgen lieverdjes,

    You did it!!!!!!!!!!! Als topentertainment in Azie gearriveerd!!!!!!!!! Ben zo trots op jullie!!!!!
    En mijn liefde zit in alle gaatjes en hoekjes van je backpack gestopt, hoor Daantje, voel maar ;)
    ME LOVE YOU BOTH!!!!!!!

    Kus mama C

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Aalsmeer

Danielle

Actief sinds 23 Okt. 2012
Verslag gelezen: 453
Totaal aantal bezoekers 18188

Voorgaande reizen:

26 Februari 2013 - 28 April 2013

Australië, Nieuw-Zeeland

11 Januari 2013 - 26 Februari 2013

Thailand, Cambodja

Landen bezocht: