Mighty Melbourne & Sydney Spears - Reisverslag uit Sydney, Australië van Danielle Ramp - WaarBenJij.nu Mighty Melbourne & Sydney Spears - Reisverslag uit Sydney, Australië van Danielle Ramp - WaarBenJij.nu

Mighty Melbourne & Sydney Spears

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Danielle

04 April 2013 | Australië, Sydney

Daar is ze weer, live from Australia, Rampje Op Reis, met nieuwe avonturen!

Onze tijd in Rowville was fantastisch. Bij familie, dichtbij een wereldstad, we hadden het haast niet beter kunnen treffen. Melbourne is echt een superleuke stad, en we hebben er dan ook aardig wat dagen doorgebracht. Voornamelijk de duizenden souvenirshops waren erg interessant.. Té interessant, want ik krijg mn backpack niet meer dicht! Het gevreesde moment is daar, ik heb een extra tas in gebruik moeten nemen.. Man wat verlang ik naar een Thai Massage, waar zijn die spleetogen als je ze nodig hebt?

Anyway, Melbourne! De sfeer was ontzettend goed, wellicht omdat er het wereldberoemde (maar nog nooit van gehoorde..?) Comedy Festival bezig is! Een maand lang, ongeveer 250 voorstellingen PER DAG, ongelofelijk leuk! Wij hebben een bezoekje gebracht aan Cal Wilson, ontzettend gelachen. Vooral bij het stuk waarin ze vertelde over een gans die in de kont van een vrouw beet kon je me echt opvegen. Zielige Daan humor, vol in de roos!

Verder hebben we wat family quality time doorgebracht in de prachtige natuur. Ook Dieuw was part of the family, dat werd telkens bevestigd tijdens het bidden. ''Thanks God, for having so many members of our family together. We could also say; our family and Dieuw.. But that would be cruel.'' Tot zover de humor van mn familie, ik herken mn genen er wel een beetje in terug!

Zaterdag zijn we meegenomen naar de heuvels van Melbourne, een mooi stukje natuur waar we door het regenwoud hebben gewandeld, papegaaien hebben gevoerd, Puffing Billy hebben aanschouwd en hebben gelunchd met traditionele Australische meatpie. Kers op de taart; we hebben ook nog wilde kangoeroes gespot!

Zondag eerste paasdag begon in de kerk, en als beloning voor het niet in slaap vallen en netjes meezingen met de liedjes (Hallelujah, lang leve de improvisatie!) mochten we thuis op zoek naar de verstopte eitjes.. 48 van de 49 gevonden, zo'n score hadden ze blijkbaar nog nooit gehad! Na een gezellige dag gingen we op tweede paasdag nog meer van Australië's schoonheid bekijken, we werden dit keer meegenomen naar verschillende plekken langs de kust. Ik denk dat je mij daar een week achter kan laten en ik zou niet eens doorhebben dat je weg bent, wat is de zee hier fascinerend..

Woensdag was het tijd om door te reizen, en ik moet eerlijk zeggen dat ik het best raar vond om weer weg te gaan.. We hoefden deze keer geen antwoord te geven op de vraag 'Eten jullie thuis?' want die vraag werd niet meer gesteld..

Maarrrr we gaan weer door! Geïnspireerd door Sydney Spears en haar grote hit 'Sydney baby one more time' pakten we gisteravond de bus naar.. Sydney!

De twaalfurige busreis bezorgde vooral bij Dieuwertje Wal(ch) wat slaapgebrek, en deze inkopper is speciaal voor Azra: Wat was vandaag haar bijnaam? Als je er écht niet uitkomt moet je de vorige zin nog maar eens lezen.

Ik wil trouwens even stilstaan bij het feit dat het eerste lid van de bende van ellende over 3 dagen alweer thuis is! Ongelofelijk.. Wat vliegt de tijd! En over vliegen gesproken.. Raad eens wie er morgenmiddag vanaf 4.5 km hoogte uit een vliegtuig springen?? :) Aaaaaah!

Tot (hopelijk..) de volgende blog! X

  • 04 April 2013 - 10:50

    Paulien:

    Ha die Daan, ik heb weer dubbel gelegen ! Echt heerlijk, af en toe zo'n cream on the cake-verhaal.
    Enne, veel sterkte morgen !

    XXXX Lien

  • 04 April 2013 - 11:04

    Saskia:

    Have fun!!!

  • 05 April 2013 - 12:09

    Annelies:

    Ha die Daan! Weer een leuk verslag. We zijn weer helemaal op de hoogte, maar wachten wel in spanning het verslag over je sprong af! xx je tante

  • 07 April 2013 - 04:49

    Ilse De Horde:

    Lekkkerrrrrrr wijf van me!! Eindelijk zit ik lekker op mn gat de hele dag dus finally even alle b bloggies kunnen bijlezen.. wat heerlijk allemaal!! Ga nog lekker genieten, ik kannie wachten om weer lekker met jullie te tproosten & toosten op t leven!! <3 <3 <3

  • 08 April 2013 - 18:56

    Oompje:

    Oh wat geweldig weer, kan niet wachten op volgende verslag... whouw of whauw sky-diving?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Actief sinds 23 Okt. 2012
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 18164

Voorgaande reizen:

26 Februari 2013 - 28 April 2013

Australië, Nieuw-Zeeland

11 Januari 2013 - 26 Februari 2013

Thailand, Cambodja

Landen bezocht: