Bangkok Baby! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Danielle Ramp - WaarBenJij.nu Bangkok Baby! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Danielle Ramp - WaarBenJij.nu

Bangkok Baby!

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Danielle

12 Januari 2013 | Thailand, Bangkok

We made it!!

Na een heftig afscheid op schiphol (en dan druk ik me denk ik zachtjes uit) gingen we door de paspoortcontrole heen. Na het geld wisselen zijn we compleet de andere kant opgelopen maar gelukkig kwamen we daar op het uiterste einde al achter en konden we helemaal terug; heerlijke lichaamsbeweging zo vlak voor de vlucht!

Het vliegen was fantastisch, alles was super geregeld en er waren veel leuke films aan boord. Kwart voor zeven thaise tijd stapten we uit en hebben we de benen maar weer eens gestrekt door ook op dit vliegveld totaal de verkeerde kant op te lopen. Geen zorgen: onze backpacks hadden we meteen te pakken en ook het thaise vrouwtje met "Elisabeth de Horde 2x" hadden we in no time gevonden.

Met een 12persoonsbusje voor ons alleen zijn we naar ons guesthouse vervoerd. Het was een bizarre rit, ze rijden hier links, achtbaanssnelwegen waar allemaal palmbomen en mini oerwouden tussen de wegen in staan, overal gigantische reclameborden en je kan geen kant op kijken zonder een knalroze taxi te zien. We konden gelukkig meteen onze kamer in en hebben een flink dutje gedaan :) Net een intropraatje met welkomstcocktail gehad en zo gaan we 4 straten verderop onze eerste thaise maaltijd nuttigen! Morgen gaan we rustig beginnen, we pakken de boot om wat tempels en misschien de weekendmarkt te bezoeken, maandagochtend gaan we van start met een fietstocht door bangkok!

Dat was m voor nu, ik ga mn maatje eens even wakker maken om te gaan eten. Bedankt voor alle lieve berichtjes, cadeautjes en ons uitzwaaicomité van gistermiddag! Op onze mobiele nummers zijn we niet te bereiken, we gaan morgen een thais simmetje aanschaffen. Wanneer we wifi hebben zullen we jullie zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden van onze avonturen:) We zullen het een beetje afwisselen, dus voor extra animatie, gaat u naar ilsontour.waarbenjij.nu

Liefsss, X

• 12 Januari 2013 - 13:38

Stel:

Aaaaaaaaaaaaaaaah zo vet!!! Ik ben zo blij dat jullie save daar zijn en t klinkt nu al allemaal zo leuk!

• 12 Januari 2013 - 15:44

Lot:

Yaaaaa veilig aangekomen!<3 En nu al zo leuk om alles al te lezen, ben zo benieuwd wat jullie allemaal gaan doen!

• 12 Januari 2013 - 16:40

Carolien:

was al heeeerlijk om vannacht jullie smsie te ontvangen dat jullie na een goede vlucht geland waren! Fijn dat 1e indruk zo goed is.
    Ben reuze benieuwd hoe die fietstocht zal verlopen! Als ik al over dat "verkeer" lees... :] Hahaha... dat zal lachen worden denk, want je zal dan ook aan de linker kant van de weg moeten fietsen... Pffft... en dan nog die knalroze taxi's zien te ontwijken die kriskras rondscheuren! ...!!!

• 12 Januari 2013 - 16:45

Geertruida:

yesssss, awesome dat je nu al iets kan schrijven zeg! :) gelukkig is het begin in ieder geval goed gegaan, its a sign woehoeeeeee!

• 12 Januari 2013 - 17:21

Dominique:

Waaaaauw het klinkt echt zo gaaf! Fijn dat t allemaal goed gaat en dat jullie veilig zijn geland! Echt zo leuk om te lezen hoe jullie t hebben ben nu al benieuwd naar de komende blogs! Ga er van genieten!!

• 12 Januari 2013 - 18:09

Caroline:

He lieverds,

We zaten in de auto op weg naar Amersfoort en de voetbal toen Dieuw in ene uitriep "I've got mail from Danielle", dus gauw alvast gelezen in de auto, HEERLIJK!!!!!!!!!!
    't Verslag leest zo goed, want het gaat helemaal goed, volgens mij! TOP!!!! 't Zal leuk gaan worden om idd links te moeten gaan verplaatsen, dat zal nog hilarische momenten doen gaan opleveren!!!!!
    Als jullie eerste Thaise maaltijd net zo goed zal gaan vallen als de uitkomst van de voetbalwedstrijd , 2-3 gewonnen, komt het helemaal goed!!!!!

Heel veel liefs,

mama C

• 12 Januari 2013 - 20:47

Annelies En Kees:

Oooooh, nu jij er bent, missen wij Thailand gelijk al. En dan die fietstocht door Bangkok die ik je adviseerde.... geweldig! In gedachten fiets ik hem zo weer mee. Hoe is de temperatuur! Is het er al 40 graden? Name the places and I'll be there! Note: dit is geen jalousie maar meeleven/meereizen en meebeleven. Wij gaan ook zeker weer terug, want het is daar zo fantastisch en dan dat eten..... het water loopt me nu al in de mond. Wij kijken (zeer nieuwsgierig) uit nar jullie belevingen.
    Liefs Annelies en Kees

• 13 Januari 2013 - 17:26

Naat:

Ooeh wat leuk allemaal! En fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Zo'n fietstocht heb ik ook gedaan in Bangkok, ik vond het het leukste wat ik ooit heb gedaan! Doen jullie het bij van Kooten? Heel veel plezier morgen! Hoe is het eten? Dikke knuffel ook aan dat lieve maatje van je!

• 15 Januari 2013 - 16:18

Caroline:

He Lief,

Bank is geregeld, vanaf vandaag zou je met je eigen pas moeten kunnen pinnen!
    Hij was idd nog niet geactiveerd, beetje slordig. Azie en Oceanie zijn nu toegankelijk t/m 29 april

ME LOVE YOU,kus mama <3