Mambojambo Beachiefun - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Danielle Ramp - WaarBenJij.nu Mambojambo Beachiefun - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Danielle Ramp - WaarBenJij.nu

Mambojambo Beachiefun

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Danielle

25 Januari 2013 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Alohaaa amigos!

Weer een berichtje uit het heerlijke Thailand! Ik heb begrepen dat de bloggies wel gewaardeerd worden dus ik ga gewoon door met het volstampen van deze internetpagina - daar is ie immers voor!

Vanuit Chiang Mai zijn we dinsdag met de nachtbus naar Bangkok gereden. In de nachttrein sliepen we heel goed, in de nachtbus.. niet. We kwamen woensdag 5.30 aan en moesten onszelf even vermaken, de volgende nachtbus ging namelijk om 18 uur: no problemo! Na een tweede lange en haast slapeloze nacht zaten we donderdagochtend om 5 uur te wachten op de boot. Terwijl Ils lag te pitten werd ik aangesproken door een supervriendelijk Thais ventje die een aanbod voor ons had met een goed betaalbaar bungalowtje in een resort in het noordwesten van kho pha gnan. Het leek eigenlijk té mooi om waar te zijn, maar we besloten om het ventje het voordeel van de twijfel te geven.

En hier zitten we dan! Samen met onze gezellige medegasten, waar aapjes de kokosnoten uit de boom halen, met een lekker bruin kleurtje, roodverbrande neusjes, zand en zout in onze wilde haren, met een cocktail op het terras, naast ons privé zwembad, uitzicht op ons privé strand.. Verder wil ik jullie niet jaloers maken hoor, het is puur om de situatie te schetsen waarin we nu zitten ;)

Gister hebben we vooral gechilld en gezwommen, en een poging gedaan tot snorkelen. Je hebt gelijk Stel, dat is echt een sport opzich! Vandaag zijn we met de taxi richting de partyzone vertrokken en hebben alvast kennisgemaakt met het strand waar het morgen allemaal gaat gebeuren! Excitingggg! Outfits liggen klaar, meeting point met onze junglevrienden is besloten, ik zeg: GAS OP DIE LOLLY!

Lief Nederland, kijken jullie morgennacht even omhoog en doen jullie een dansje met ons mee? :) We spreken elkaar snel! X

  • 25 Januari 2013 - 15:03

    Sassie:

    Fotoooooo's Please!! ;-)

  • 25 Januari 2013 - 15:11

    ANDREA Aka JANSEN:

    hee jansen <3
    zo te horen hebben jullie het naar de zin :)
    zijn de pannekoeken al op ?

    xDikke janssen lebber

    PS. neem je nog een souvenir voor me mee (A)

  • 25 Januari 2013 - 15:21

    Stel:

    HAHAHAHA geniaaaal dit! Wat leuk dat jullie dat hebben gedaaaan! Morgennacht doe ik ook een dansje voor mn verjaardag! Leukleukleuk kan idd niet wachten op foto's!! Heeel veel plezier wijffies <333

  • 25 Januari 2013 - 16:34

    Michel:

    Geweldig om te lezen, echt Daan style. Ga zo door en geniet van alles!

  • 25 Januari 2013 - 22:31

    Carolien:

    wat zullen jullie als een BLOK geslapen hebben na jullie aankomst.
    3dubbeloverdwarsgeradb(r)aakteenbrokenrug+allerleiandereon-enbekendegewrichtsaandoeningen...
    Meis, wat zal ik blij zijn als ik zonda... oke.. maak er maandag van, want zondag zullen jullie wel de hele dag na liggen sudderen van het feest in dat afschuwelijk paradijsachtige stulpie van jullie huidige slaapstek..., een blog van een van julllie lees met alleen maar enthousiaste en positieve bejubelingen van the FULLMOONbelevenis <3 ! Ik zag net op google wat foto's van de fullmoonparty's waar jullie zijn en dat zag er wel jaloersmakendmooi uit...!
    Laat zo gauw mogelijk wat horen daarna en ik zal zeker een "dansje ertegen aan gooien en Ils weet hoe mijn "dansje" eruit ziet, gelukkig is het donker en ik zal het buiten onder dezelfde sterren en maan als jullie doen... ARMPIES UP GIRLS!!! :) HAVE FUN en zorg dat je het goed meemaakt en niet door de alcohol of ongewenste consumpties het naderhand niet eens meer weet door een black out, want dat zou zonde zijn! :]

  • 25 Januari 2013 - 23:43

    Caroline:

    He meissies,

    Ik keek toevallig net ff op de teller en jawel, mama C is bekijker nr 1100...nou heb ik niet alle keren gekeken natuurlijk, want jullie hebben gelukkig zoveel geinteresseerden ;) ZO leuk dat er hier in Nederland zoveel mensen/ bekenden naar jullie vragen, dus de kaartjes blijven zich nog verspreiden.
    En ja, dat komt zeker dat je zoveel van je laat horen, wat zeker gewaardeerd wordt!!! En geweldig ook weer de verjaardagsgroet voor Stella, wat zijn jullie toch een lieve Musketiers <333
    Bij jullie is de datum er al voor de Full Moon Party, zodra jullie 'm uitgezwaaid hebben gaan wij hier nog verder swingen, wetende dat we jullie lieve gedachtes mee zullen krijgen.
    We hebben even via Google Maps 't eiland bekeken, echt tropisch mooi!!!! En wat hebben jullie het weer getroffen met jullie slaaplocatie, vermoed ik, de situatie is weldadig goed geschetst: GENIET ERVAN, ga jullie eerste Thaise feestje vieren, oh nee, daar hebben jullie de afgelopen 2 weken al dagelijks een feestje van gemaakt , maar je weet wat ik altijd zeg, Daantje: Als je reden hebt voor een feestje, moet je het altijd doen!!!!! En jullie hebben reden genoeg, ME LOVE YOU BOTH,

    Kus mama C

  • 26 Januari 2013 - 23:30

    Mama C:

    WHAAAAHHHHHHH, 't is gelukt om er foto's bij te plaatsen: ZIET ER GEWELDIG UIT!!!!!!!

    Kussies mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ko Pha-Ngan

Danielle

Actief sinds 23 Okt. 2012
Verslag gelezen: 401
Totaal aantal bezoekers 18190

Voorgaande reizen:

26 Februari 2013 - 28 April 2013

Australië, Nieuw-Zeeland

11 Januari 2013 - 26 Februari 2013

Thailand, Cambodja

Landen bezocht: