FULLMOON'13! - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Danielle Ramp - WaarBenJij.nu FULLMOON'13! - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Danielle Ramp - WaarBenJij.nu

FULLMOON'13!

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Danielle

28 Januari 2013 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Aiai matrozen, alle hens aan dek, gooi die handjes in de lucht en laat je horennn! FULLMOON 2013 IS EEN FEIT.

We hadden de perfecte voorbereiding gekozen door de hele dag op het strand te chillen en zo onze energie te sparen; een goed begin is het halve werk! Voor de bezorgde lezers onder jullie (especially carolien) kunnen we melden dat onze voorbereiding ook bestond uit goede afspraken maken met elkaar en onze verse vrienden, geld goed opbergen en taxigeld voor de terugweg apart in onze sokken, nummers uitgewisseld met meerdere mensen uit het resort en we hadden elkaars nummer levensgroot op zowel arm als been geschreven.. Ik hoop dat dit enige bezorgdheid weg kan nemen voor volgende edities, ik maak ze zelf nét niet meer mee maar Reismaat is (terecht) verslaafd geraakt aan deze bijzondere vibe.

Stel je voor.. De lucht is warm, het strand is vol, overal zijn neonkleuren, iedereen is blij, de nacht is zwart, er is een grote heldere volle maan, en het geruis van de zee.. hoor je niet! Want er is overal musica, MAESTRO PUMP IT LOUD!!

Eenmaal aangekomen ruilden we onze resortvrienden in voor onze junglebuddies en hebben we er een knallerd van een nacht van gemaakt! Gooi dr wat verf op en wat buckets in en het resultaat is onvergetelijk! De hele nacht was een feest, we hebben ons geen moment onprettig of onveilig gevoeld en puur genoten van alles wat er gebeurde.

Toen de zon de maan kwam aflossen zijn we samen met twee jongens uit ons resort weer teruggegaan naar huis. Nog nét in staat geweest de thuisfronten en wat bezorgde mensen hier te smsen dat we veilig terug waren, en toen als een torpedo neergestort in bed.

Ik geloof dat we 3 uur ons bed uitkwamen voor een ontbijt en terwijl Ils haar kater verwerkte door ruim 24 uur haast nonstop te slapen heb ik 'the day after' gevuld met het uitlezen van mn boek op het strand. Loved it!
's Avonds een paar mojitootjes genomen om onze lever (of wat daar nog van over is..) een beetje in conditie te houden en kunnen Skypen met la familia :)

Vandaag hebben we onze laatste dag hier, morgenochtend checken we uit en varen we naar Koh Tao. Zodra we de fullmoonpicca's binnenhebben verschijnen ze op facebook!

Een dikke kus voor jullie allemaal en vergeet niet te lachen vandaag! X

  • 28 Januari 2013 - 07:51

    Caroline:

    He Lieffies,

    't Klinkt alsof je de nacht doorgehaald hebt op de manier zoals je dat ook in Nederland gewend bent, alleen dan LOUD KNALLEND!!!! En ZO ATTENT/ bijzonder/ lief/ verantwoordelijk/ nadenkend/ zorgzaam/ etc etc etc om te smsen dat je 'veilig thuis' was, ben trots op je en ik hou van je en ik zeg: GO ON FOR THE VIBES!!!! Dit zijn ervaringen die niemand je afneemt en met wie kan je ze beter beleven als met Feestbeest numero uno ?!!? 't Zou NOG beter geweest zijn met nog meer lieve vriendjes en vriendinnetjes, maar die feesten hier vast en zeker ook nog wel door.
    Neem aan de je nu weer lekker op het strand ligt bij te kleuren en bij te tanken (op welke denkbare manier ook )en week 3 gaat van start. Maak er maar weer een feest van, dan verschijnt er voor een ieder die je verslagen weer leest automatisch een lach op 't gezicht!!!!! ( zo vergaat het mij tenminste wanneer ik weer een melding heb)

    ME LOVE YOU, kus mam

  • 28 Januari 2013 - 08:17

    Nikki Selser:

    Haha kom maar op met die foto's nichtje!
    Ik kan het wel honderd keer zeggen: het is super tof wat je doet!!!!!

    See you soon,

    Xx

  • 28 Januari 2013 - 10:41

    Carolien:

    hahaha, dank voor je attent gerichte benoeming... Schaam me een beetje, maar weegt niet op tegen de 1e opluchting. Moeten nog een paar volgen... Hoop dat Ilsie volgende keer ons ook een smsje stuurt!
    Ik heb al zitten googelen op afbeeldingen van full moon partys en is op de foto's al giga indrukwekkend, dus kan me voorstellen dat het helemaal SUPER is en ongelooflijk Absobloodylutely Bloemiliciously Fanf*ckintastic om daar dan zelf aan deel te nemen. (Ja, heb net Karin Bloemens show bekenen...)
    Sluit me bij je Mamsie aan dat je een lach van oor tot oor bij mij laat verschijnen met je bloggs. Dus dat vergeet niet te lachen komt helemaal goed! Dikke knuffel voor jullie beiden, wees lief voor vooral jezelf en elkaar en keep it going!

  • 28 Januari 2013 - 15:50

    Daan:

    @carolien
    Ik had het eerste smsie naar huize de Horde gestuurd, nog vóór mn eigen family, maar ik begrijp hieruit dat ie niet aangekomen is..?

  • 28 Januari 2013 - 19:50

    Mama:

    He meiske,

    Hot news from Holland: je kan in jouw jaar de allereerste Koningdag gaan vieren op 30 april in Amsterdam, dus allerliefst Nederlands meisje van me, je planning kon niet beter zijn! Koningin Beatrix heeft vanavond aangekondigd af te treden op 30 april '13!!!!!!!!!
    Ben benieuwd wanneer je dit leest........

    Dikke Hollandse kus,

    mama

  • 29 Januari 2013 - 13:51

    Annelies:

    Koh Tao is een van onze favoriete eilanden. Lekker een scootertje huren en de gezellige winkeltjes afstruinen. Het eiland waar de toeristen/voornamelijk backpackers aan het eind van hun vakantie een tattoo laten zetten. Liefs van ons uit de sneeuw!

  • 02 Februari 2013 - 12:08

    Oompje:

    geweldige blogs, en idd een lach van oor tot oor, 30 april is volgens mijn geen koninginnedag maar inhuldiging van koning willem-alexander, mijn sms nog ontvangen?
    dikke kus en have fun, scuba-diving is happy bubbles....................................

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ko Pha-Ngan

Danielle

Actief sinds 23 Okt. 2012
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 18189

Voorgaande reizen:

26 Februari 2013 - 28 April 2013

Australië, Nieuw-Zeeland

11 Januari 2013 - 26 Februari 2013

Thailand, Cambodja

Landen bezocht: