Takkenwerk, g(r)asmaaien & Brisbane buddy! - Reisverslag uit Somersby, Australië van Danielle Ramp - WaarBenJij.nu Takkenwerk, g(r)asmaaien & Brisbane buddy! - Reisverslag uit Somersby, Australië van Danielle Ramp - WaarBenJij.nu

Takkenwerk, g(r)asmaaien & Brisbane buddy!

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Danielle

06 Maart 2013 | Australië, Somersby

Het heeft hier, na mn eerste Australische update, drie dagen nonstop geregend. Plan was om hier een lekker kleurtje op te bouwen, maar dat zat er niet echt in. Werken echter ook niet; in de zeikende regen viel er niet veel te doen. Daagjes doorgebracht met kletsen, karaoke, familiebezoekjes en een pelikanenshow. Wat? Jaja, we hebben een pelikanenshow bezocht, sommige dingen overkomen je gewoon.

Op dag 5 scheen het zonnetje eindelijk weer! Vanwege het slechte weer "moesten" we hier langer blijven om ons achterstallige werk in te halen, er werd tenslotte wel heel goed voor ons gezorgd, dus inmiddels zit onze achtste dag erop. We hebben voornamelijk takken opgeraapt, kop zelf de woordgrap maar in. (voor degenen die het niet lukt, kijk dan nog maar eens naar de titel) Het was een flink karwei maar al het voorwerk resulteerde in de pret van vandaag: gras maaien! Nooit gedacht dat ik dit zo leuk zou vinden! Lekker scheuren over de velden en grassprietjes onthoofden, mucho funnooo. Verder hebben we gister een en ander mogen schilderen (jeej!) en vandaag hebben we ook geworsteld met onkruid - onbegonnen werk.

Net tickets geboekt naar onze volgende bestemming: Brisbane! Vliegen is 2x zo goedkoop en 9x zo snel als het openbaar vervoer, tel uit uw winst.. Dat is 2 vliegen in 1 klap!

Morgenochtend nemen we afscheid van onze zeer gastvrije notenboertjes, we hebben een hele leuke tijd gehad, maar het is nu tijd om meer van Australië te gaan zien. Paar daagjes Brisbane staan op het programma, daarna zoeken we een nieuw WWOOF adresje in de buurt van de Great Barrier Reef op!

Hope you all doing fine! Ik zit geloof ik nu precies op de helft van mn halve wereldreis, en ik kan gelukkig vertellen dat het me tot nu toe allemaal behoorlijk goed bevalt! :) No worries mates! X

• 06 Maart 2013 - 13:52

Paulien:

Hadiedames, een deel wisten we al (dat over de takkenenzo) maar dat jullie zijn gaan vliegen is nieuw voor ons ! Geweldig plan, lekker snel en smooth (hoop ik voor jullie).... je ziet alleen wolken ipv landschap dat is het enige verschil haha

Jammer van dat K-weer, het kan alleen maar beter worden !!! Alle geluk van de wereld gewenst en tot de volgende keer !

XX Jan en Lien

• 07 Maart 2013 - 10:14

Inge :

Ik klinkt allemaal erg leuk wat jullie aan het doen zijn.nu maar hopen dat het mooi weer blijft .veel plezier bij jullie volgende stop